gnu make Re SDCC pod Winows 7 64 bit

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Sobota Leden 4 17:52:23 CET 2014

Ale když už jsem rozchodil ten překladač a upravil zdrojový soubor podle
nové verze
SDCC , zdá se mi to škoda. Jen bych potřeboval ten hotový make soubor. To,
na co jsem zatím
dostal odkazy, jsou jen podklady, pomocí kterých bych to měl nějak
instaloval, ale je to strašně složité,
vůbec tomu nerozumím. Potřeboval bych něco, čemu bych předhodil ten můj
Makefile
a ono by to provedlo.