VHDL - hloupe otazky 2.0
Ondrej
leguanolog na seznam.cz
Sobota Leden 4 17:30:49 CET 2014
Dočetl jsem to, ale jestli pochopil správně - no nevím. Chápu to tedy
tak, že je zadána úsečka/úsečky a pozadí a to se má vykreslit. Ještě
předpokládám, že to pozadí se dá rozdělit na geometrické obrazce. Moc
tedy nechápu, kde se ty úsečky berou (jestli analog nebo digitálně), ale
předpokládejme, že jsou prostě zadané a je jich řekněme max. 100.
Pak bych si vytvořil VHDL objekt úsečka, který by měl jako vstup X Y
právě vykreslovaného bodu na obrazovce a X Y počátku a konce úsečky a
jako výstup by z něj lezlo RGB. A výstupy těchto objektů bych MUXoval na
výstupní VGA. Ještě by byla potřeba komponenta generující VGA signály
pro synchronizaci. Obdobně by se dalo vytvořit i pozadí. Problém je, že
výstupní MUX by vyšel celkem velký, ale to by pár Dček pořešilo.
Mám tímhle stylem vytvořený klasický PONG a celkem to funguje (ale tam
je samo objektů méně).
Ondřej
BTW: nechápu proč by to nešlo s dynamickou pamětí (myšleno DDR3) -
propustnost je dostatečná (dá se bez problémů generovat FullHD) a nějaké
to zpoždění (mezi vytvořením a přehráním frame) asi nebude vadit. Nebo
jinak - "nejhorší" DDR3 má z hlediska FPGA pro přístup sběrnici cca.
64bit na 200 MHz.
Dne 4.1.2014 15:22, hw na itherm.cz napsal(a):
> Paralelizaci, kdyz nactu vzdy 32bit a ven jde jen 8bit
>
>
> Kdo se docetl a chape o co mi jde, tak gratuluji ;-)
>
> Pavel
>
>
>
Další informace o konferenci Hw-list