gnu make Re SDCC pod Winows 7 64 bit

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Sobota Leden 4 16:50:49 CET 2014

Tak nejsem úspěšný. make -f  nedělá nic.
To make -d xxx.txt se spustí, ale místo do souboru to píše
na obrazovku a žádný soubor xxx.txt se nikde nevytvoří.
Prohledal jsem celý PC pomocí Total Commandru.
Když to přeložím přímo SDCC  t.j. sdcc -c main.c , tak to udělá asm soubor.

Máte ještě nějakou radu ?  Asi začnu studovat tu knížku, o make co mi
poslal pan Ladman.