VHDL - hloupe otazky 2.0

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Sobota Leden 4 16:05:01 CET 2014

Zdrojem vektoru je externi zarizeni.
Neposila ale primo odkud kam vede, ale jen rychlost a smer kresleni toho
vektoru. (3x 8bit hodnota a signal ktery rika zda mame kreslit)
Na zaklade tohoto pak FPGA pocita pozici bodu a podle jasu kresli/nekresli.

Pokud bych primo v FPGA vypocital zacatek a konec tech usecek, tak stejne
musim nejak resit jak ty usecky vykreslit do RAM a budu mi stejney problem
(rychlost).

Pavel

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Marek Peca
Sent: 4. ledna 2014 15:31
To: HW-news
Subject: RE: VHDL - hloupe otazky 2.0

> Kdo se docetl a chape o co mi jde, tak gratuluji ;-)

Docetl, chapu tak napul. Zasadni otazka: co je zdrojem tech "vektoru"?
Pokud nejaky vypocet ci datovy soubor, pak mi zrejme unika, proc nepouzit
pocitac, resp. grafickou kartu. Treba neco, co je v soudobych
telefonech/tabletech.

Pokud je zdrojem nejaky signal z vnejsiho sveta, pak stoji asi za zvazeni,
zda ma smysl se babrat s implementaci neuplne graficke karty, nebo radeji
tento signal vhodne (DMA) napechovat do vyse zmineneho pocitace, treba lehce
predzpracovany FPGA...

ZdraviM.P.