gnu make Re SDCC pod Winows 7 64 bit

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Leden 4 13:13:08 CET 2014

Aha, to je znama chyba
https://sourceforge.net/p/sdcc/bugs/2059/
aj ked by bolo treba asi k tomu bugu reportovat, ze to hlasi zle cislo
riadku.

Faktom je, ze takto by som to ja osobne nikdy neinicializoval a dovolene je
to len vdaka explicitnej vynimke v norme, ktora zrejme v sdcc nie je
implementovana. Zase berte do uvahy, ze na rozdiel od GCC, SDCC udrziavaju
dohromady 4 ludia, vsetko amateri (pozor, rozhodne nie diletanti - len su
to ludia ktori su normalne zamestnani a sdcc je ich konicek). Viacmenej je
zazrak, ze to funguje tak, ako to funguje.

S tym make, skuste z cmd v danom adresari spustit samotne make, pripadne
make -f Makefile

Ak to ani tak nepojde, skuste spustit

make -d >xxx.txt

a poslite obsah xxx.txt

A nedokazem si odpustit :-) : '51 je najuzasnejsia architektura pre
8-bitovy mikrokontroler, ktora poskytuje maximum uzitkovej hodnoty za
minimalnu cenu (pocet hradiel/plocha kremika), a pouziva sa dodnes v
stovkach aplikacii a v stovkach milionov kusov na miestach, o ktorych
vacsina ludi aj od fachu vobec ani netusi. Problemom je, ak sa pouzije
sposobom, na ktory urceny nebol (privelke projekty - toto sa stavalo v
minulosti kvoli lahkej dostupnosti a moznosti pripajat externe pamate).
Druhym "problemom" je, ze ta architektura nie je trivialna a treba ju
nastudovat a pochopit, a tak ju aj potom pouzivat.

wek