SDCC pod Winows 7 64 bit

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Leden 3 23:42:11 CET 2014

Posielal som dlhy mail o tom, ako interpretovat to makro, a aako u mna Vas
priklad funguje, aj makefile/make z batu, a ze mate poslat presne riadok
na ktorom prekladac vypise chybu, ale prilozil som cely balik a kvoli tomu
batu mi to hw-list zahodil (a odosielane maily do hw-list si standardne
neodkladam). Uz sa mi to nechce pisat znova, bo je neskoro, sorry. Balik v
prilohe, heslo je obidvakrat tmp.

Make mam v adresari bez medzier (bo to bol fakt problem, udajne suvisi s
mingw s ktorym bol tento konkretny make prekladany) a bat spustam priamo v
adresari kde je, v shelle (cmd).

c:\wek\tmp1>which make.exe
C:\programs\Atmel\WinAVR20100110\utils\bin\make.exe

c:\wek\tmp1>which sdcc.exe
C:\Program Files\SDCC\bin\sdcc.exe

c:\wek\tmp1>m

c:\wek\tmp1>make all
Compiling SHERLOCK project for T89c51RD2 version 0.1.0 20.11.2005.
sdcc --model-small --xram-loc 0x0000 --nooverlay  -Ic:\sdcc\include -c
main.c
sdcc --model-small --xram-loc 0x0000 --nooverlay  -Ic:\sdcc\include -c
rs232k.c
sdcc --model-small --xram-loc 0x0000 --nooverlay  -Lc:\sdcc\lib\small
main.rel r
s232k.rel

c:\wek\tmp1>

wek