SDCC pod Winows 7 64 bit

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Leden 3 21:29:48 CET 2014

Ten help a info treba bud cez /help /? alebo -help pripadne --help. V
najhorsom sa pozrite do manualu.

Problem moze byt aj ta hlaska, ktoru dostanete pri samostatnom preklade a
bolo by dobre ju odstranit. Zial takto bez sdcc na w7 a zdrojaku Vam s tym
nepomozem. Ale myslim si, ze to moze byt primarny problem preco ten make
nezbehne. Proste nejaky z tych exacov nahlasi chybu a make potom nevie
vygenerovat dalsie option.

A.