SDCC pod Winows 7 64 bit

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pátek Leden 3 13:04:59 CET 2014

<osvěta>
Většina vývojových nástrojů neučených pro vývoj windows programů pro windows jsou GNU nástroje (viz Linux), nebo je
používají, i když to není na první pohled zřejmé.
</osvěta>

Pokud odkazy nebudou fungovat, tak se ozvěte, zkusím uhnat někoho kdo používá W7 nebo W8 (nejlépe 64 verze) a získat od
nich GNU make. Bohužel, většina má ještě tento týden dovolenou, nebo nejsou dostupní.

Měl by fungovat jakýkoliv make ve vašem okolí od vist i 32 bitových, který na

make --version (nebo gmake --version)
vypíše
GNU Make 3.81

Pozor, existuje několik navzájem nekompatibilních make.exe!

ced