SDCC pod Winows 7 64 bit

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pátek Leden 3 11:13:32 CET 2014

Tak to bohužel nefunguje. Píše to, že jde o nekompatibilní aplikaci.
Na stránkách nějaké US university jsem našel odkaz na 64 bitovou verzi make
pro SDCC,
ale chce to nějaké studentské heslo.
Nechce se mi věřit, že je to tak vzácný problém, přesunout SDCC na W7/64.
Verze SDCC pro to je, ale make v ní není.
Opravdu nemohu nic najít.
Je tady někdo, kdo SDCC používá ?