Centralne rizene svetelne naramky

Karel Matyáš kmates na iol.cz
Čtvrtek Leden 2 22:43:21 CET 2014

Jak je distribuován signál netuším ale pokud si to pamatuji tak  jsou
jednobarevné. Ze jmenované akce "Cisco Live London 2013" jsem je přivezl
s tím, že je podrobím analýze. Jenže jednak nějak není čas a také na ty
smd blechy nevidím. Pokud si s tím někdo chce pohrát tak mu jej věnuji.

--
K.Matyáš

http://www.qsl.net/ok1mkq