Raspberry-pi programovani

Čtvrtek Leden 2 14:14:50 CET 2014

Tak jsem se v tom dnes vrtal a vetsina veci uz mi je jasna, asi je
nejlepsi nechat tam Linux. Program pro holy CPU blikajici ledkou jsem
prelozil a vyzkousel, ale jinak na tom SoC obvodu neni moc zajimaveho,
nema ani AD prevodnik...

Ted by me zajimalo:
Kdyz se pise tedy program pro linux, jak se to la tom HW ladi? Asi lze
kompilovat krizove nebo primo v raspberry, co se pouziva jako vyvojove
prostredi? (preferoval bych code::blocks - jde to?)
Pokud bych chtel ladit vzdalene, treba z toho C::B, jak na to? Ideal z
windowsu, z linuxu bych se to asi taky naucil ;-)