Soumrakovy spinac

Čtvrtek Leden 2 12:12:59 CET 2014

Když jsem odpojil R7, začalo se světýlko chovat zajímavě. Reaguje na změnu
světla opravdu plynule, tj. jak se mění zastínění, mění se plynule i jas.
Předtím se to překlápělo rychlejc. Další zajímavost je, že zastínění palcem
někdy nestačilo, prst je zřejmě dost průsvitný. A nakonec, kůže na dlani
docela pěkně odráží světlo, takže někdy místo abych to zastínil, tak se to
rozsvěcovalo, jak jsem se přibilžoval rukou.

P.K.