Monoliticke RF zesilovace?

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Leden 2 11:31:16 CET 2014

Zdravim,
  ale ja si prave myslim, ze ten signal tam nekde bude, mimo jine prave
z duvodu ovladani externich prepinacich obvodu - to muze byt mimo jine i pro
prepinani diverzity atd. Pokud je to jednocip, tipuji, ze na to bude extra
vyvod. Pokud ne, tak jedine zkusit to naprasit tak, ze jakmile se zacne
objevovat nosna na vystupu, skutecne velmi rychle to zdetekovat a prepnout...
  Zdravi Pavel