VHDL - hloupe otazky

David Belohrad david na belohrad.ch
Středa Leden 1 23:54:15 CET 2014

vyrobte si napr. 'genericky' spi blok, ktery bude cist 8 bitu, pak k
tomu nejaky stavovy automat, ktery vam bude rikat, kolik tech byte ma
zapsat a kolik precist. pokud je to deterministicke, pouzijte ROM, ze
ktere si vyctete napr. v zavislosti na postu odeslanych byte pocet byte,
ktery je nutne prijmout....

jedno z miliardy moznych reseni. optimalizace zalezi na typu ulohy

.d.