attiny

balu@home balu na k-net.fr
Středa Leden 1 19:07:39 CET 2014

takze zoberem napriklad taketo 6 pinove cudo
http://docs-europe.electrocomponents.com/webdocs/0efc/0900766b80efc4ef.pdf
na piny TPIDATA, TPICLK a RESET pripojim programator a je vystarano?

Nasiel som tam programator AVRISP mkII (ak som to spravne pochopil, je
to priamo od Atmel)
http://docs-europe.electrocomponents.com/webdocs/0dba/0900766b80dba9b4.pdf
ten funguje na vsetky AVR-ka, alebo treba rozne programatory na rozne cipy?

b.