Re: Kvíz ? - RFID čip - čtení čísla

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pátek Únor 28 18:37:23 CET 2014

videl jsem nejaky projekt s 8minohovym MCU (tusim attiny12, ale mozna PIC),
k tomu byla (opet tusim) jen antena a kondik a tvarilo se to jako RFID 125
tag.
Na 99.99% to byl Elektor (ale nevim kolik let dozadu) nebo
hackaaday.com(ale spis ten elector). Tim by si slo celkem lehce ty
pokusy udelat
Marek