ARM Cortex-M3 a promenna long long

František Burian BuFran na seznam.cz
Pátek Únor 28 13:36:33 CET 2014

Podíval bych se na verzi GCC. Yagarto pokud vím již delší dobu není
spravováno a není doporučováno pro vývoj na Cortex M protože nemá aktuální
patche na knihovny GCC. Poslední patche pro něj jsou na ARM7TDMI.

Doporučuji gcc-arm-embedded který je zaměřen právě na Cortex-M architekturu.
S výhodou pak můžete použít i FPU u Cortex M4.

S pozdravem,

  František Burian

---------- Původní zpráva ----------
Od: Hynek Sladky <econf na centrum.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 28. 2. 2014 12:26:31
Předmět: ARM Cortex-M3 a promenna long long

"
Zdravim,

pracuji na projektu pro Cortex-M3 a nedari se mi prijit na to, jak pouzit
promenne typu long long. Toolchain pouzivam Yagarto.

Pokud promennou mam jako long, jde projekt prelozit bez problemu.
Kdyz pouziju long long, tak linker chce funkce exit, kill, getpid, sbrk.

Nainstaloval jsem si radsi i posledni verzi toolchainu, snazil jsem se najit
nejake reseni teto podivne chyby, ale nenasel jsem.
Hlavne mi neni jasne, proc jsou najednou tyto funkce potreba pouhym pouzitim
typu long long...

Diky,
Hynek