Re: raspberry pi a kamera přes csi

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Únor 27 21:41:03 CET 2014

Původní zpráva ze dne 27.2.2014 od Zdeněk Aster:

> Ahoj, moc děkuji za pokus a ochotu, alespoň jsi si vyzkoušel kameru
> a raspberry, Ty jsi stejně dobrej a ochotnej blázen :-D.

Jo, jo, teď mám dvě kamery :-))))) Ale nejen kamery :-)

> Jinak teda přijdou mi o chlup lepší než ty moje a já měl celkem
> dobré světlo a svítilo sluníčko, i ty bez IR mi přijdou ostřejší než
> ty moje, ale taky to není žádná velká hitparáda narozdíl od těch co
> jsou na netu, kde pak asi děláme chybu něco nám zatajili...

Až přijde den, udělám další fotky. Já jsem to jen držel v ruce a navíc
bylo už prd světlo. Taky se dá leccos nastavit, to přece víš. Udělám
taky nějaké video. Pak se podělím o zkušenosti, samozřejmě.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem