Re: raspberry pi a kamera přes csi

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Únor 27 18:41:02 CET 2014

...z cehoz vyplyva, ze ty vyblite nebudou z kamery, kterou jsi vcera jeste
nemel :)

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Petr Zahradnik" <clexpert na clexpert.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, February 27, 2014 6:34 PM
Subject: Re: raspberry pi a kamera přes csi

Původní zpráva ze dne 27.2.2014 od Pavel Kutina:

> Tipnul bych si, ze ta "vyblitejsi" 001 je bez IR filtru, 002 s IR
> filtrem. Ta 001 ma v obraze vic detailu, obraz je min rozmatlany, ma
> vetsi datovy objem a bylo foceno podstatne kratsim casem (coz by bud
> ukazovalo na velkou zmenu pocasi, nebo na desnou zakernost, protoze
> nas chces zmast), jen je tam pomerne nehezky barevny posun do
> fujalove, ale to by se mozna dalo zkorigovat SW cestou.

Světelné podmínky byly včera úplně jiné, včera (bez IR) bylo krásně,
dnes (s IR) už bylo těsně před západem a nic moc počasí. Psal jsem
jasně, že ty vyblité fotky jsem fotil včera, ty barevné dnes.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem