Ethernet switch LINKSYS

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Únor 27 13:58:55 CET 2014

On Thu, 27 Feb 2014, Tomáš Koželuh wrote:

> Je to jenom můj pocit, ale nemůžu si pomoct, původní ProCurve se mně líbí
> nejvíc, co se týče nastavení. Navíc jsou velice spolehlivé.  Na nastavení u
> ex3Com si nemůžu zvyknout. Především pak řada 2910al je velice sympatická.

Ted mam zrovna na stole HP1910 a je to k vzteku - pres konsoli se da
nastavit maximalne IP adresa a zbytek se musi delat pres web - nesnasim
to behani v ruznejch zalozkach a patrani kde se co nastavuje.

Zlaty 3Comy a switche HP rady 3100,3600,5120 atp kde pripojim konsoli
a nakopiruju do toho konfiguraci pretazenim textu mysi.