[OT] gigabitovy switch 16 nebo 24 portu

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Únor 27 11:17:18 CET 2014

Používám nějaké 5-ti port obyčejné hloupé TP-LINKy. Mohu zjistit co je
to za model.  Je to zapojené jen dvěma porty před PC jako
"blestkojistka"  při případném přepětí na UTP to vždycky odnesla
integrovana 1GB karta v PC.  V létě to vzalo s sebou jeden port switche,
tak se to přeplo  do dalšího portu a zas to jede.  Odešel k tomu napaječ
( ne bouřkou)u 3 kusů z pěti :-(
Dělal jsem na tom 6 hod měření RFC2544 pomocí MTS6000A port-port a při
paketu 1500bit to má stabilní latence do 0,3ms. Bez výpadku paketu, bez
slipu.