obrovsky displej v Sochi

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Středa Únor 26 14:31:41 CET 2014

Premyslel jsem nad stejnou veci kdyz jsem se dival.
Podle me to byla projekce, protoze byl obcas stin a bylo videt i neco co
svitilo nad tribunama, ale je otazka jestli to nebylo jen svetlo.

Pavel

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav
Lukesh
Sent: 26. února 2014 14:28
To: HW-news
Subject: OT: obrovsky displej v Sochi

Dobrý den,

netušíte někdo, jak mají udělán ten obří displej v hale Fišt, po kterém
chodili?

To bylo promítané shora z několika míst, nebo měli ledky či co v podlaze?

Nevím proč, ale vzpomněl jsem si při koukání na ty ceremoniály na film
Hungry games... Kdyby jste to někdo propásl, tak oba jsou na uložto. Díval
jsem se na ně většinou zrychleně ve VLC, kde se to dá zrychlit i se zvukem,
takže u toho člověk nestráví tolik času. Doporučuji je shlédnout, je to
monstrózní.

JL.