Detekce fake FT232RL [Bylo: Re: Spotřeba ATmega32U4.]

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Středa Únor 26 12:54:16 CET 2014

Tady bych to ještě rád upřesnil, zmotal jsem toho více dohromady. Máme 2
situace:
1) FT232R pouze jako převodník USB/RS485, kde se komunikuje přes
virtuální COM port v PC (Windows) bez použití interní eprom.
Zde byly ty problémy, kdy to u zákazníka velmi zlobilo a u mě za celý
měsíc ani jednou.
2) FT232R jako převodník a zároveň HW klíč, kde se komunikuje s chipem
přímo bez použití virtuálního COM portu (opět Windows).
Tím, že se pravidelně vyčítá ta eeprom jsme zjistili, že chip/drivery
odpadají. Nyní si to dokáže SW sám "opravit".

A zrovna dnes se nám podobná věc stala i na Linuxu, převodník se tváří,
že je vše OK, ale data přes něj nechodí.

Martin Hanek