Re: Spotřeba ATmega32U4.

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Únor 25 20:50:05 CET 2014

Na tejto doske nie je USB-to-UART cip (typu FT232). Tu je priamo USB AVR, v
ktorom je firmware/bootloader, ktory nedovoli zmazat svoje kriticke casti
a poskytuje tie USB "sluzby" aplikacii.

Testovacia aplikacia preto nemoze vychadzat z resetovaneho stavu, naopak,
musi ten USB "stroj" stopnut. Nevravim, ze to nejde, ale nie je to uz take
trivialne.

wek