Re: Spotřeba ATmega32U4.

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Úterý Únor 25 11:21:26 CET 2014

Ahoj,

Dňa 25. februára 2014 11:07, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal(-a):

> Ten graf je typ, naviac s vypnutymi IO modulmi. A ako uz niekto poznamenal,
> tie kramy predavane pod cenu nemusia byt len z kvalitnych kradnutych
> suciastok, ale moze to byt aj vymet.
>
> Aka je spotreba bez pripojeneho USB?

Ocakavam, ze ta PLL na 48MHz je v bloku oscilatora... Takze to pobezi
stale. A kedze USB radic je autonomne jadro, ktore tych 48MHz potrebuje,
tak to bude spolu s PLL dalsi adept na tych 15mA.

> Tomu LDO sa to paci, ze ma skratnuty vstup s vystupom?

Myslim si, ze asi ano, inak by ten jumper asi nepouzili.

A.