RE:Spotřeba ATmega32U4.

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Úterý Únor 25 09:33:17 CET 2014

Nejspise to je zcela v podadku a v souladu s ocekavanim. ATMega sice neznam,
ale pokud vyjdu z ARM M4 tak tam zhruba palti, spotreba roste primo umerne s
frekvenci pokud ma MCU na 8MHz 10mA bude mit na 16MHz 20mA, u MCU na 5V muze
byt tento pomer jeste horsi a tak bych se spotrebe 30mA na 16MHz  vubec
nedivil, zvlaste pokud je spotreba az to posledni co autora programu
zajimalo.

J.

>Dobrý den,
koupil jsem modrou čínskou kopii Sparkfun Pro Micro 5V/16MHz:
https://www.sparkfun.com/products/12640
Schéma desky:
http://dlnmh9ip6v2uc.cloudfront.net/datasheets/Dev/Arduino/Boards/Pro_Micro_
v13.pdf

Nahrál jsem do ní program emulující USB klávesnici:
https://learn.sparkfun.com/tutorials/pro-micro--fio-v3-hookup-guide/example-
2-hid-mouse-and-keyboard

Překvapilo mě, že deska má spotřebu cca 32mA na 5V. Datasheet ATmega32U4
píše pro 5V a 8MHz spotřebu typicky 10mA, maximálně 15mA. Pro 16MHz ji
neuvádí. Je takový rozdíl možný? Na desce je jen procesor a LED přes
kterou potečou tak 3-4mA. LDO stabilizátor je vyřazený.

--
Martin Hanek