Bosch PHG 630 DCE

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Únor 24 14:58:28 CET 2014

 24.2.2014, 14:48:01

Stran sundavani starych nateru, jsou moje zkusenosti takove, (sice ne
primo se <sub> ale IMHO v pripade max vykonu nebudou rozdily velke)
ze jedine drevo a v interieru, kde nefouka. Jakmile potrebuji ocistit neco
kovoveho nebo delam venku, beru PB horak (ty 2kW jsou proste malo).

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz