OT: Magnetická brzda

Sobota Únor 22 20:07:19 CET 2014

Hezký večer, ahoj,

	ale i z toho článku tak nějak chápu, že se ty magnety "přicucnou" ke
kolejnici a tím brzdí. I na obrázcích je to vidět, pohyblivý segment.

	Navíc, pokud dobře chápu vířivé proudy, tak je potřeba nějaká změna
magnetického toku. Pokud budou magnety trvale buzené proudem z baterie,
tak změna není. Pohyb celkem homogenní kolejnice také nebude
představovat změnu magnetického pole, tak kde se pak ty vířivé proudy
vezmou? Nebo je taková brzda napájená z měniče? To mi připadá u nouzové
brzdy jako docela dost nebezpečné...

	Nebo dělám někde chybu a něco mi nedochází. I to je možné, proto se
ptám chytřejších :-)

	Saša Svobodová