Program na zálohu partition (Re: Recovery partition pro Acer Aspire One na druhý pokus)

Pátek Únor 21 18:20:53 CET 2014

Ono existuje hodne nastroju, ale kdyz to ma nakopirovat NTFS do
partition jine velikosti a/nebo na jinak veliky disk, tak se zacne lamat
chleba - nic takoveho jsem proste nenasel...
Zna nekdo neco free?