Re: Xport a problém s ARP

František Burian BuFran na seznam.cz
Pátek Únor 21 18:17:15 CET 2014

Zdravím,

  Je to standardní součást knihoven, například lwIP. Používá se to jako
optimalizační feature pro zrychlení odpovědi.
Dá se to vypnout nějakým define. Autoři Xportu asi tuto feature nechali
zaplou. Napsal bych jim o firmware s vyplou
touto feature.

S pozdravem,

  F. Burian

---------- Původní zpráva ----------
Od: Petr Labaj <labaj na volny.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 21. 2. 2014 18:14:15
Předmět: Re: Xport a problém s ARP

"Hihihi, kdyz jsem kdysi (nekdy kolem roku 1995) psal svuj IP stack
(v 16-bit assembleru x86, je stale nasazeny v nekolika stovkach
instalaci a bezi i na PC s 286), tak jsem to osidil uplne stejne.
Vzdycky jsem se za to stydel, ale byl jsem liny to pozdeji predelat.
Je fajn si precist, ze i velci kluci to takhle odrbali. :-)

PL