Program na zálohu partition (Re: Recovery partition pro Acer Aspire One na druhý pokus)

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pátek Únor 21 18:05:18 CET 2014

Já používám GHOST. Mám sice koupený , ale myslím, že je možné ho po dobu
30 dnů používat zdarma.
Mám ho na bootovatelném CD, image dělám na flash-ku strčenou v USB.
POZOR - ne všechny USB díry v notebooku fungují - host vidí většinou jen
jeden USB port.

Ideální je pak ( po vytvoření image ) tento nahrát na jiný disk a v PC
tento disk vyzkoušet - nabootovat OS.
Je pak 100 procentní jistota, že image bude fungovat.

Pokud image vyzkoušíte na vlastním disku a z nějakého důvodu se to
nepovedlo, začínáte znovu instalovat :-(

K GHOSTovi esistuje i nějaká utilitka, kterou je možno procházet image -
vidět strukturu a kopírovat z nísoubory atd...