RE: Recovery partition pro Acer Aspire One na druhý pokus

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Pátek Únor 21 17:29:51 CET 2014

dobry den.
nez ho vratite, co udelat image 1:1 + spousteci medium .. ?
pro priste :-).
tomik.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Alexandra Svobodová
Sent: Friday, February 21, 2014 5:20 PM
To: HW-news
Subject: Re: Recovery partition pro Acer Aspire One na druhý pokus

Hezký podvečer,

	takže se to nakonec podařilo :-) I díku tomuto návodu, ačkoli přesně podle něj jsem se řídit nemohla, v registru totiž nejsou dané klíče.
Takže jsem to riskla.

1. vnutila jsem systému ovladače IDE řadiče z diskety, které jsem chtěla vnutit už instalátoru.
2. vnutila jsem tentýž ovladač systému i pro Primární kanál IDE 3. restart počítače 4. přepnutí SATA z IDE na AHCI 5. bleskový náběh systému bez pádu 6. najití nového disku, automatická instalace ovladačů a žádost o restart 7. restart a bleskový náběh

	Takže to skutečně jde a ten disk prostě neumí komunikovat jinak, než PIO nebo přes AHCI. Zajímavé, ale je to tak. Proč se prakticky stejný postup nepovedl i dneska dopoledne nechápu, ale důležité je, že už to chodí a mohu notebook dát bráchovy a mít po týdnu klid :-)

	Ještě jednou díky všem, docela dost jsem se toho naučila (a zase to mohu do příště zapomenout) a stáhla jsem asi půlku internetu. Ale chodí to a to je důležité.

	Saša Svobodová