LF33 - prekmit napajeni?

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Únor 21 12:33:02 CET 2014

Dobry den,

tato story mi trochu pripomina taku technologicku nekompatibilitu... Pri
navrhu stabilizatora je totiz ESR jeden z klucovych parametrov a zvycajne
je to tak, ze ku danej rodine kondenzatorov sa navrhne vhodne stabilizator.
Neviem, ale myslim si, ze v povodnom clanku sa proste ta LF33 k tomu
procesoru nehodi. Odhadujem, ze bude medzi nimi tak 5-7 rokov rozdiel a to
na parametroch pouzitych suciastok poznat. Osobne by som sa pri vybere
inspiroval nejakym development kitom daneho mcu.

A.