Re: Recovery partition pro Acer Aspire One na druhý pokus

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pátek Únor 21 10:31:17 CET 2014

Když jednou nainstalujete systém na disk připojený jako IDE, tak se to
už nedá v biosu přepnout na AHCI. To nerozchodí ani Win7.
Jestli Vás to ještě baví (předpokládám, že jste instalovala Windowsy s
nastavením IDE):
- přepnout v biosu na AHCI
- připravit si AHCI driver na disketu do USB (jestli tedy najdete
disketu a USB disketovou mechaniku)
- znovu instalovat WinXP, při instalaci dát F6 a načíst AHCI driver z
diskety
- po instalaci zkontrolovat, v jakém režimu jede disk
- ručně nainstalovat driver SM Bus
- pak zbytek ovladačů

Jinak už mi dochází fantazie. Jedině mě napadá stáhnout to recovery DVD
od Aceru, na netu jsem jej viděl.

Martin Hanek