Re: Recovery partition pro Acer Aspire One na druhý pokus

Pátek Únor 21 08:56:13 CET 2014

Dobré ránko,

	ano, ten ovladač pomohl počítači, že mu nic nechybí a pokud nepracuje s
diskem, tak jede jako z praku. Disk ale stále jede v PIO režimu a nedá
se to nijak změnit.

	Našla jsem jen zmínky o tom, že se to občas stává, že na to je FIX od
Microsoftu a že se člověk má podívat do vlastností řadiče a případně to
tam nastavit. Já tam mám nastaveno "Pokud lze, použít UDMA" ale disk si
jede dál v PIO. Na disky Seagate existují Seatools a tam to šlo změnit,
na disky Hitachi nic podobného nenacházím. V BIOSu moc možností není je
to Phoenix a z nastavení disků je tam jen režim SATA a posloupnost
bootování, jinak nic.

	Saša Svobodová