Re: Recovery partition pro Acer Aspire One na druhý pokus

Čtvrtek Únor 20 21:56:18 CET 2014

Hezký večer,

	tak už vím, co dělá ty pády systému i to, proč počítač při diskových
operacích tak trpí a já s ním. Může za to ovladač IDE řadiče. Bez něj
jede disk pouze v PIO režimu patřičnou rychlostí a s patřičnou zátěží
disku. Přepnout na UATA nejde a po instalaci ovladače se systém zhroutí.
No to je tedy situace.

	To jen pro případné následníky :-)

	Saša Svobodová