RE: Bezdrátový teploměr do auta

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Únor 20 19:02:50 CET 2014

Toho jsem si nevšiml, dokonce ani břečka teplotu viditelně neovlivňuje. Asi
je to čidlo tak, aby se mokro nebo sníh na čidlo moc nechytal. Když je
poblíž silnice teploměr, tak teplota +/- 1°C sedí. Zásadních rozdílů bych si
všiml. Jediný, co jsem opravdu zaregistroval, tak je teplo motoru u
stojícího auta, to klidně vyleze o deset stupňů nahoru, ale stačí pár set
metrů jízdy, aby se teplota zase srovnala.