Re: Recovery partition pro Acer Aspire One na druhý pokus

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Čtvrtek Únor 20 17:55:29 CET 2014

Hmm, to je krám. Ten ovladač najdete zde, v podstatě google první odkaz:
https://downloadcenter.intel.com/Detail_Desc.aspx?agr=Y&DwnldID=20019&lang=eng&OSVersion=Windows%20XP%2032-Bit%20Edition*&DownloadType=Utilities%2C%20Tools%20and%20Examples

Ale možná to bude tím, jak psal pan Kuba, že se nesmí instalovat první
nebo něco vypnout. To už nechápu vůbec, ovladač chipsetu jsem instalovat
vždy jako první.

Martin Hanek