Re: Recovery partition pro Acer Aspire One na druhý pokus

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Únor 20 17:47:41 CET 2014

Ano, psal jsem to už v nějakém předchozím příspěvku, je třeba ty drivery
nahrát ve správném pořadí. Já s tím laboroval celý den, udělal si image
čistých woken bez ovladačů
a pak to zkoušel. Inspirací mi byl kolega, který už to také zažil a je
třeba vystopovat jak to má jít za sebou. Ten chipset nesmí být určitě
první, nebo je třeba něco v zařízeních vypnour a pak chipset
nainstalovat.  Pak to zozhádalo i BT , ale  akonec se povedlo pořadí, že
to nehapalo. Od té doby už nechci Acer inspire vidět :-)

Také si vzpomínám, že se tomu strašně rozjížděly hodiny ( čas) a výrobce
to nejspíš věděl, protože v originální instalaci si je to umělo podle
webu srovnat .