MC33063 omezeni max. proudu

Tomáš Mazouch mazouch na ica.cz
Čtvrtek Únor 20 09:54:00 CET 2014

Nojo, ale tim se omezi jen maximalni proud civkou. A to jeste "jaksi",
ne ze by se po dosazeni tohoto proudu zavrel spinaci tranzistor, jen
prudce vzroste nabijeci proud casovaciho kondiku, aby se konce Ta
dosahlo co nejdriv. Aspon tak to psali v (tusim primo te odkazovane) AN.
Takze s vystupnim proudem a jeho omezenim to souvisi neprimo.
Priznam se, nemam tento obvod moc rad, zvlast pro jeho spinac
(darlington). Sice ho obcas pouziju, ale pro mensi zateze. Pro "stovky
mA" bych se radsi mrknul po necem jinem.

   TomM