OT Zdrhajici diesely [Was: OT Jen silnoproudo perlicka]

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Únor 20 06:41:12 CET 2014

Zdravim,
  ano, tohle video znam moc dobre, ale tenhle jim zdrhnul, protoze ho prelili
olejem :-). Inu, kdo maze, ten jede, ale nekdy az moc :-).
  Zaseknuty regulator vypada treba takhle:
https://www.youtube.com/watch?v=3NRaqgab0_w Tenhle se podarilo zastavit
ucpanim sani, ale ten kluk pri tom znicil turbo :-(.
Jeste: https://www.youtube.com/watch?v=8M1o2rpO_JY
  Jsou to sice oba americke motory, ale ty ceske to delavaji uplne stejne :-).

  Zdravi Pavel