OT: Zmena mobilniho operatora

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Únor 19 23:31:31 CET 2014

Zdravím,
  pravdu mají ti, kteří říkají, že to NEJDE. Každý operátor má své SIM a je
to ze mnoha důvodů. Důvod s šifrováním je jeden z nich - klíče ke kartám
jsou velice střeženým tajemstvím, doručují se do AUC (autentikačního centra)
velice bezpečnými a sofistikovanými cestami a když už tam jednou jsou,
nedají se z něj dostat zpět, takže nehrozí, že by váš klíč operátor jen tak
předal jinému.
  To, že byste "jen" roamoval v síti jiného operátora na původní kód sítě
je taky nesmysl, protože abyste mohl roamovat, musí vás původní síť znát a
roaming povolit a pokud z ní dáte výpověď, tak vás samozřejmě nezná. A nová
síť vás za vlastního nikdy nepřijme, protože máte v SIM kód (MNC) jiné sítě.
Jak prosté, milý Watsone :-).
  Zdraví Pavel