Re: Recovery partition pro Acer Aspire One na druhý pokus

F.K. kocifrantisek na seznam.cz
Středa Únor 19 17:05:57 CET 2014

Instalačka z cd lze zkopirovat na disk a spustit z disku.
pri boot se to pta na ovladače - bude potřeba si vyrobit cd aby se
tvařilo jako A:
určitě na www.acer najdete zminku o recovery.
mozna jste omylem patisnu smazala a jeji vytvoreni budete muset udelat
externim programem.
F.K.