Re: Recovery partition pro Acer Aspire One na druhý pokus

Středa Únor 19 15:38:43 CET 2014

Hezké odpoledne,

	všechny pokusy se záchrannou partition vedli pouze k tomu, že to nešlo.
Takže jsem splašila externí CD mechaniku, nainstalovala Windows XP SP2
(lepší nemám) a dostala jsem se do přesně stejné situace jako na podzim
a to, že Windows s líbeznou tvářičkou po startu řeknou, že je potřeba je
nejprve aktivovat a pak se budeme bavit dále. Bohužel aktivovat nejdou,
protože bez ovladačů nefunguje internet a pro aktivaci po telefonu chybí
na obrazovce ta řada čísel, takže to jaksi také nejde.

	Napadá prosím někoho nějaké další řešení? Linux je neprůchodný, není to
můj počítač a brácha o něm nechce ani slyšet.

	Toto je asi nejhorší varianta, rodina si myslí, že tomu nějak moc
rozumím a nejde je prostě odmítnout, takže to zkouším a trápím se s tím
o své dovolené místo léčení se z nemoci :-/

	Saša Svobodová