OT Selektivní nedoručování e-mailů na Google ?

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Únor 19 05:34:52 CET 2014

Zdravím,
  tato zpráva má dvojí účel:
  - Prověřit, zda dorazí jistému členovi konference, u něhož jsem se, zdá se,
nechtěně dostal na jakýsi blacklist, neboť mu nechodí mé e-maily zaslané
z mého obvyklého účtu na jeho účet na gmail.com (ale jeho zprávy mně chodí,
včera večer mi právě došla zpráva, že ode mne žádné zprávy neobdržel :-) ).
  - Dotázat se ostatních, zda případně mají také zkušenosti s tím, že by
na gmail.com selektivně přestaly docházet e-maily od určitého uživatele. Je
zajímavé, že jsem tomuto uživateli odeslal již dva e-maily ze své obvyklé
adresy a třetí přímo z webového rozhraní Google (tedy z jiné adresy, než
odesílám obvykle) a ani ten mu nedorazil. U těch prvých dvou mám jasný důkaz
- log ze sendmailu, že byly doručeny až na vstupní SMTP Googlu samotného.
  Dnes mu odešlu ještě pár mailů z mých dalších accountů, zda tím ten
"blacklist" nějak obejdu.
  Zdraví Pavel