Jake 3V I2C RTC?

Lukas Burda burdal1 na post.cz
Úterý Únor 18 22:21:25 CET 2014

Prima. Jen pro zajimavost, co tam mate za procesor? To nema nejakou
RTC podporu? Ja jsem si chtel dat nejaky ten RTC specializovany obvod
do hodin taky, ale pak jsem zjistil, ze kvuli nastavovani data
tlacitky musim mit stejne vsechny casove vypocty i v procesoru, takze
je mi to vlastne na prdlajs.

L.