STM32 Nucleo

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Úterý Únor 18 21:01:10 CET 2014

dobry den.
ackoliv jsem se pred xx lety naucil assembler x51 a koupil hw emulator, pozdeji neco psal i pro cygnal/silabs x51, tak jsem jednou potreboval nejakou jednoduchou funkci a sahnul po picaxe ...
obvod 50kc, dokumentace snadno pochopitelna, prikladu hromada, proste za cca 2h mi ukazoval 2 radek displej hodnotu teploty z dallase a to i bez programatoru :-).
co by me stalo casu a snahy to relizovat PIC + programator atd. ?
to me opravdu bavilo a stejne to bude asi z arduinem ..
jit nekam dal je pokazdy mozne. ( uz mam programator a desticku od mikroe a blikala mi ledka, ale casove je to bohuzel suplikovej konicek :-)
tomik.

________________________________

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of ok2mtm
Sent: Tuesday, February 18, 2014 8:34 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: STM32 Nucleo

To posunutí je tam úmyslně - aby se to nedalo cpát do levných bastl desek, ale kupovali se ty originály. Pro lidi co neumí dělat firmware, tedy to, k čemu si při programování musí vzít osciloskop, je to velice dobrej základ. Stejně tak pro ty, co si chtějí jenom hrát. A když se jeden ze sta chytí a začne dělat něco vážného, tak to byl výbornej vstupní krok. Jinak by to totiž tak 99 lidí ze sta ani nezkusilo. A to je co se mi na tom líbí. Ukázat lidem, že to jde a že se toho nemusí bát, a že v tom nemusí být Windows nebo Linux, aby to něco dělalo. Furt lepší než studia sociální věd nebo managementu.

Tomáš, OK2MTM