STM32L151RB problem s EEPROM a IRQ

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Úterý Únor 18 14:25:14 CET 2014

Když to tam píšou, tak to bude asi pravda, jak říkám v mojí aplikaci je
to celkem buřt. Ale máte pravdu, v tom původním dotaze byla nutnost
zachovat přerušení, takže by musela být v RAM i tabulka vektorů a
přinejmenším obsluha kritických přerušení, což už bude asi dost dlouhé.
Možná by to šlo nějak nasdílet, ale do toho nevidíme.

Mrazík