STM32L151RB problem s EEPROM a IRQ

Stano stano.hw na gmail.com
Pondělí Únor 17 21:16:32 CET 2014

Asi sme sa nepochopili, dobastlovat eeprom na hotove dosky nieje prave
riesenim. Ucime sa na vlastnych chybach, cakal som vselico, ale ze zapis
jedneho 32bit slova potrva 3ms to ma vazne prekvapilo. Hlavne ked na tu
dobu zahaltuje vsetky operacie z FLASH.
Minimalne aspon na to mohli v DS vyraznejsie upozornit. Aj ked to nieje
parameter na ktory mozu byt hrdy, taketo prekvapenie zaboli viac.