STM32L151RB problem s EEPROM a IRQ

Stano stano.hw na gmail.com
Pondělí Únor 17 16:45:57 CET 2014

Kakujem za meranie, nepotesili ste ma sice, ale aspon viem ze problem
tentokrat nesedi medzi stolickou a klavesnocou.
Vykonavanie kodu z RAM je sice pekna myslienka, zial vsetku ram
potrebujem na velke buffre a ten kod uz nieje kam dat.
Budem musiet vymysliet nejaky workarround aby to tolko nevadilo, nieco
co by sa dalo nazvat plnohodnotnym riesenim zda sa v danej situacii nehrozi.

S pozdravom
       Stano